Συντηρήσεις Συστημάτων Ασφαλείας 

Η σωστή συντήρηση ενός συστήματος ασφαλείας σας προσφέρει σιγουριά για την σωστή ασφάλεια της περιουσία σας .

Οι έμπειροι τεχνικοί της CRETA SECURITY SYSTEMS αναλαμβάνουν ΔΩΡΕΆΝ επίσκεψη στον χώρο σας για την εκτίμηση του προβλήματος .

Αποκαθιστούν την εκάστοτε βλάβη επί τόπου χωρίς χρονοβόρες ή κουραστικές διαδικασίες .

Προγραμματίζουμε την περιοδική συντήρηση των συστημάτων ασφαλείας και σας ενημερώνουμε άμεσα για τις τεχνικές εργασίες που διενεργήθηκαν .

Κατά την συντήρηση ελέγχεται η σωστή λειτουργεία των επιμέρους υλικών και πραγματοποιείται ο καθαρισμός τους .

Μετά το τέλος κάθε συντήρησης ο Τεχνικός συμπληρώνει Δελτίο συντήρησης και υπογράφεται από τον ίδιο και από τον υπεύθυνο του χώρου .

Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας με συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης ή μετά από κλήσεις τους (ότι επιλέγει ο πελάτης )

Η εταιρεία μας παρέχει άψογη τεχνική υποστήριξη σε συστήματα ασφαλείας , επισκευή , συντήρηση και αποσφαλμάτωση σε συναγερμούς , κάμερες καταγραφικά/CCTV, συστήματα πυρανίχνευσης και συστήματα ελέγχου πρόσβασης (Access Control) οποιασδήποτε μάρκας .

Παρέχουμε υπηρεσίες πιστοποιημένες απο ISO 9001.

Επικοινωνήστε μαζί μας , ρωτήστε μας για όποιο θέμα σας ενδιαφέρει. Οι Τεχνικοί της εταιρείας μας θα ανταποκριθούν άμεσα και θα δώσουν ολοκληρωμένες λύσεις με αξιοπιστία, υπευθυνότητα και σεβασμό στις ανάγκες σας .

  • Επισκευή / Συντήρηση σε συστήματα συναγερμού
  • Επισκευή / Συντήρηση σε κλειστά κυκλώματα τηλεόρασης / CCTV
  • Επισκευή / Συντήρηση σε συστήματα πυρανίχνευσης
  • Επισκευή / Συντήρηση σε συστήματα πρόσβασης (Access Control )
  • Επισκευή Καλωδίωσης
  • Επέκταση συστήματος ασφαλείας
  • Αποσφαλμάτωση λειτουργείας συστήματος
  • Αντικατάσταση χαλασμένων μονάδων
  • Προγράμματα τρίμηνης , τετράμηνης , εξάμηνης ή ετήσιας συντήρησης

Η Τεχνική Υποστήριξη στην Ασφάλεια, αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό   παράγοντα γιά την συνεχή  και άριστης λειτουργίας των Συστημάτων ασφαλείας .

Η CRETA -SECURITY SYSTEMS διαθέτει άτομα εκπαιδευμένα  στην τεχνική υποστήριξη, έτοιμα να ανταποκριθούν άμεσα στις κλήσεις σας.

Οι τεχνικοί μας με τη χρήση smartphones , laptops και σύγχρονων εφαρμογών, είναι συνδεδεμένοι 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, με τη βάση δεδομένων της εταιρείας, ώστε να έχουν την πλήρη εικόνα του προβλήματος, αλλά και του ιστορικού σας, για την καλύτερη, δική σας Τεχνική Υποστήριξη. Η διαρκής Εκπαίδευση των Στελεχών του Τμήματος και η Εμπειρία δεκαετιών σε  χιλιάδες συμβάντα τεχνικής φύσης, διασφαλίζουν απόλυτη εξυπηρέτηση, χωρίς προβλήματα και καθυστερήσεις με στόχο πάντα την ικανοποίηση των πελατών μας .

Διάγνωση προβλήματος 

Διάγνωση βλαβών και τεχνικών προβλημάτων που επηρεάζουν το σύστημα ασφαλείας, τον συναγερμό και τα κλειστά κυκλώματα τηλεόρασης (CCTV) , πυρανίχνευση κα.

Άμεση Επισκευή κατόπιν συνεννόησης με τον Πελάτη 

Επισκευάζουμε ακόμα και τις πιο απαιτητικές βλάβες. Μπορούμε ακόμη  να επεκτείνουμε το σύστημα ασφαλείας σας, σε περίπτωση που προκύψουν νέες ανάγκες. Προτείνοντας α λύσεις για κάθε ανάγκη  σας . Προσπαθούμε πάντα να επιτυγχάνουμε τον εντοπισμό και την επίλυση του προβλήματος άμεσα!

Τηλεφωνική υποστήριξη 

Αναλαμβάνει την 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξή σας  για την διευκρίνηση οποιονδήποτε αποριών μπορεί να εμφανιστούν κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας ώστε να αποσαφηνιστεί ο οποιοσδήποτε προβληματισμός σας!

Η προληπτική συντήρηση αποτελεί βασική προϋπόθεση για την ασφαλή, αποδοτική, αποτελεσματική και αδιάλειπτη λειτουργία κάθε εξοπλισμού ή εγκατάστασης.

Καθώς και την λόγω της  αύξησης κακόβουλων προσπαθειών των τελευταίων ετών  με στόχο την υποκλοπή κωδικών πρόσβασης του προσωπικού εταιρειών  .

Η έλλειψη της, η πλημμελής υλοποίηση, και ο ανεπαρκής προγραμματισμός των εργασιών προληπτικής συντήρησης, οδηγούν σε αύξηση του χρόνου αδράνειας, στη μείωση του μέσου χρόνου ζωής και χρήσης εγκαταστάσεων – εξοπλισμού, στη μείωση της αξιοπιστίας αλλά και στην αύξηση του κόστους συντήρησης.

Αντίθετα, η ορθή εφαρμογή του προγράμματος προληπτικής συντήρησης αυξάνει την αξιοπιστία του εξοπλισμού, καθώς και την εμπιστοσύνη των χρηστών σε αυτές, βελτιώνει την ποιοτική λειτουργία και απόδοση τους, περιορίζοντας το μέγεθος των δαπανών συντήρησης.

Η διαδικασία προληπτικής συντήρησης περιλαμβάνει την περιοδική συντήρηση και αντικατάσταση μερών και εξαρτημάτων του εξοπλισμού, με σκοπό, αφενός τη διασφάλιση της αδιάλειπτης – σωστής λειτουργίας τους και αφετέρου τη μείωση των πιθανοτήτων βλάβης.

Τα πρωτόκολλα και η συχνότητα προληπτικής συντήρησης βασίζονται στις συστάσεις του κατασκευαστή, σε διεθνώς αναγνωρισμένα πρότυπα, στη μέση διάρκεια λειτουργίας του εκάστοτε εξοπλισμού και στους κανόνες της συνήθους τεχνικής και επιστημονικής πρακτικής.

Σε συνδυασμό με τις προβλέψεις των κατασκευαστών, τα ευρωπαϊκά πρότυπα (EN: European Norms) καθορίζουν βέλτιστες διαδικασίες και διαστήματα συντηρήσεων.

Μεταξύ των προβλέψεων για τα Συστήματα Ασφαλείας μέσης διαβάθμισης (grade-) 2 και 3, είναι η απαίτηση συντήρησης με δύο (2) επισκέψεις ετησίως, ή μία (1) επιτόπια και μία (1) απομακρυσμένη.

Επιπλέον, για τα grade-2 Συστήματα εκτός της τοπικής ειδοποίησης, προβλέπεται η σύνδεση με Κέντρο Λήψης Σημάτων (ΚΛΣ), ενώ για τα grade-3 και εφεδρική επικοινωνία με GSM/GPRS.

○ Επαρκή εκπαίδευση στο υλικό, με προσκόμιση βεβαιώσεων της κατασκευάστριας εταιρείας για συμμετοχή του τεχνικού προσωπικού της σε συναφή σεμινάρια.

Επαρκή εμπειρία στο υλικό, με προσκόμιση συμβολαίων συντηρήσεων ή πιστοποιητικών καλής εκτέλεσης έργων με το συγκεκριμένο υλικό

○Επαρκή υποστήριξη σε ανταλλακτικά για τουλάχιστον μια 10ετία (απαίτηση Νόμου Κρατικών Προμηθειών Π.Δ.118), που πιστοποιείται από τιμολόγια εισαγωγής του υλικού – ανταλλακτικών, ή αντίστοιχες δηλώσεις της κατασκευάστριας Εταιρείας.

○Εξασφάλιση ότι η Εγκαταστάτρια / Συντηρήτρια Εταιρία διαθέτει άδεια λειτουργίας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, για παροχή υπηρεσιών ασφαλείας και επιπλέον, ότι το σύνολο του τεχνικού της προσωπικού διαθέτει αντίστοιχη άδεια εργασίας Προσωπικού Ασφαλείας σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Ασφαλείας (Ν. 2518/1997 και Υ.Α. 8516/8/16-άρθρο 1 παρ.10).

Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης Συστημάτων, αποτελεί δέσμευση της Εταιρείας που παρέχει την Τεχνική Υποστήριξη προς την Εταιρεία που αγοράζει και κάνει χρήση των υπηρεσιών της, για:

○άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση προβλήματος (ανάλογα με τον τύπο του Συμβολαίου)

○προληπτικό έλεγχο συστημάτων

○προτεραιότητα και απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη

○συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα τεχνολογίας

○εκπαίδευση του προσωπικού της

○συναντήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα και παράδοση reports (στατιστικά στοιχεία, ○προτάσεις αναβάθμισης – αντικατάστασης)

 

Διαφορετικά ελλοχεύουν πολλοί κίνδυνοι που μπορεί να προκαλέσουν σημαντικά προβλήματα στην αξιοπιστία των συστημάτων σας. Συγκεκριμένα:

Κίνδυνος πρόκλησης τεχνικού προβλήματος

●Κίνδυνος μη σωστής λειτουργίας

●Απειλή εύκολης παραβίασης

●Πρόκληση βραχυκυκλώματος ή φωτιάς

Η CRETA SECURITY SYSTEMS  διαθέτει επιλογές (πακέτα) συντηρήσεων – τυποποιημένα και ανά κατηγορία εξοπλισμού/εγκατάστασης, με δυνατότητα διαμόρφωσης βάσει των ειδικών αναγκών σας χωρίς “κρυφά” κόστη και με το πλέον οικονομικό – ευέλικτο πρόγραμμα Τεχνικής Υποστήρι